קהילת חב״ד קריית שפרינצק בחיפה, מיסודו של רב הקהילה ושליח הרבי לעיר הרב דב גינזבורג ע״ה, ציינה השנה את ל״ג בעומר בחגיגות מרשימות. האירועים כללו ערב חגיגי סביב מדורה והתוועדות ‘על האש’, לצד תהלוכת ל״ג בעומר מסורתית ברחובות השכונה.
בשעות הערב, התכנסו חברי הקהילה יחד עם בנו וממשיך דרכו, רב הקהילה ושליח הרבי לעיר הרב יהודה גינזבורג. הם התאספו להדלקת המדורה והשתתפו בהתוועדות ‘על האש’ סוחפת, בהנחיית הרב שמחה גינזבורג, משלוחי הרבי”בראש פינה.
למחרת, בשעות הבוקר ועל אף הגשם, צעדו ילדי השכונה בתהלוכה ססגונית לעבר בית הכנסת. שם נערך כינוס ילדים מרגש, שכלל אמירת י״ב הפסוקים ומופע סוחף, בארגון השליח הרב שלום בער לנצ’נר. באירוע”השתתף גם אביו, הרב יעקב לנצנר, מנהל חברת ימות המשיח.


















