בנחלת הר חב״ד נערכה היום (ראשון) שמחת ברית המילה לבנו של הרב מנחם מענדל ונחמי אייזנשטיין, בהשתתפות בני המשפחה וידידים.
בסנדקאות כובד הסבא הרב אליהו אייזנשטיין.
ויקרא שמו בישראל: לוי יצחק.
מזל טוב!
צילום: אבריימקה אייזנשטיין.
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
התגובה שלך *
שם *
אימייל *
אתר
שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
תוכן
יש להזין כתובת יעד
או קישור פנימי באתר