תיעוד מהסמינר השנתי בהרי האלפים של “הבית ליובאוויטש” בראשות השליח הראשי לפאריז והסביבה הרב *מ”מ אזימאוו*, עם למעלה מ-200 סטודנטים שהגיעו ללמוד בשיעורים, חברותות והרצאות לצד התוועדויות מיוחדות בכדי לחוות שלושה שבועות של יהדות – ולמעלה מ-400 משפחות מאנ”ש שהגיעו ל”בין הזמנים” חסידי עם לימוד התורה ואווירה כשרה וחסידית