
היום זה קורה: מעמד סיום ‘מבצע הליקוט’ בכפר חב״ד
עולם הישיבות החב”די מצדיע למצטייני ‘מבצע הליקוט’ לאחר חודשים של עמל ויגיעה בלימוד תורת הרבי

עולם הישיבות החב”די מצדיע למצטייני ‘מבצע הליקוט’ לאחר חודשים של עמל ויגיעה בלימוד תורת הרבי

כמנהג חסידים המיוסד על הוראת הרבי לברך “שהחיינו” ביום ההולדת על בגד או פרי חדש, מקיימים המוני בית ישראל את המנהג ביום הבהיר י”א ניסן – יום הולדתו של נשיא הדור.

שלושה דורות של התקשרות: סגן ראש מועצת שדות דן, ר’ בנימין (ימי) ליפשיץ, הקריא לאחיינו את מכתבו של הרבי שנשלח לסבו ר’ שלמה שיחי’ לרגל בר המצווה שלו.

מעמד של התקשרות והתחזקות: המשפיעים הרב שאול רוזנבלט, הרב דוד אופן והרב דוד אבא זלמנוב התוועדו עם קהל רב לרגל יום קבלת הנשיאות

בדרך לבית חיינו: קבוצת חסידים ממגדל העמק המריאה לניו יורק זו השנה העשירית ברציפות, כדי לשהות באוהל הרבי

שלוחי הרבי בראשון לציון התאספו להתוועדות הכנה לקראת י’ שבט עם סגן מזכיר בי”ד רבני חב”ד בארה”ק הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שהתקיימה בבית חב״ד 770 בעיר. בהתוועדות השתתפו השליח הראשי לעיר הרב יצחק גרוזמן, ומד”א קהילת חב״ד בעיר הרב מרדכי צבי דוברבסקי. הרב גלוכובסקי עורר את השלוחים להתחזקות והכנה ראויה ליום י’ שבט, והרחיב בדברים על דאגתו של הרבי לכל שליח בגשמיות וברוחניות. ההתוועדות אורגנה על ידי ועד “חום ואור והתקשרות” של השלוחים בעיר.

טור אישי מרגש של השליח הרב זלמן וישצקי: מהמבט האישי של ילד בן 9 ב-770 ועד למסר העוצמתי של מאמר “באתי לגני” על הכוח האין-סופי לנצח במלחמה על הבית

לקראת י’ שבט: כ-25 מחברי קהילת חב”ד “אברמוביץ – משולש ז’בוטינסקי” ימריאו יחד לרבי | “לשאוב כוחות למשימה היחידה: קבלת פני משיח”


תוכן