שלוחי חב”ד בראשון לציון התוועדו עם הרב מנחם מענדל גלוכובסקי

שלוחי הרבי בראשון לציון התאספו להתוועדות הכנה לקראת י’ שבט עם סגן מזכיר בי”ד רבני חב”ד בארה”ק הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שהתקיימה בבית חב״ד 770 בעיר. בהתוועדות השתתפו השליח הראשי לעיר הרב יצחק גרוזמן, ומד”א קהילת חב״ד בעיר הרב מרדכי צבי דוברבסקי. הרב גלוכובסקי עורר את השלוחים להתחזקות והכנה ראויה ליום י’ שבט, והרחיב בדברים על דאגתו של הרבי לכל שליח בגשמיות וברוחניות. ההתוועדות אורגנה על ידי ועד “חום ואור והתקשרות” של השלוחים בעיר.