חב״ד 77 צרפת קיימה את המשלחת ה־21 לחיזוק חיילי צה״ל

בהמשך למסורת ארוכת שנים, התקיימה בימים אלו המשלחת ה־21 לסולידריות עם חיילי צה״ל מטעם חב״ד 77 צרפת, תחת הנהגתם של השלוחים הרב יוסי עמאר ורעייתו מרת צלחה עמאר. מסע זה, הנערך כבר למעלה מעשרים שנה, מבטא בפועל את הוראותיו הקדושות של כ״ק אדמו״ר מליובאוויטש לעמוד לימין חיילי ישראל ולחזק את רוחם בגשמיות וברוחניות כאחד. המשלחת פתחה בביקור נוגע ללב אצל חיילים פצועים ממלחמת חרבות ברזל הנמצאים בתהליך שיקום. השלוחים וחברי המשלחת שוחחו עם החיילים, עודדו אותם בדברי אמונה וביטחון, והדגישו כי כל עם ישראל עומד מאחוריהם ומודה להם על מסירות נפשם למען שמירת ארץ הקודש. רגע מיוחד נרשם בפגישה עם השליח בעל המסירות נפש הר״ר לירז שי׳ זעירא – ישלח לו השי״ת רפואה שלמה ומהירה בקרוב ממש – אשר במקום לקבל עידוד, התוועד עם חברי המשלחת וחיזק את כולם בדברי אמונה וביטחון, והראה כיצד במחשבה חיובית ניתן להתעלות מעל כל הקשיים. לאחר מכן הגיעה המשלחת לבסיס נחל עוז, בשיתוף ידיד חב״ד 77 השליח הפועל רבות למעל חיילי צה״ל משך כל ימות השנה ר׳ אליהו גוטמן, מנהל ארגון “עזר לחייל”, ביחד עם מנהל הפעילות ר’ פיני דייטש, במקום נערכה סעודת אחדות כיד המלך בהשתתפות למעלה מ־400 חיילים, מלווה בשירה ובריקודים מתוך שמחה של מצווה ואמונה. במרכז המעמד חולקו 18 זוגות תפילין,

כמאתיים יתומים ואלמנות ממלחמת ‘חרבות ברזל’ בתפילה מרגשת באוהל הקדוש

מאתיים אלמנות ויתומים ממשפחות חללי ‘חרבות ברזל’ יצאו למסע מיוחד לארה”ב, ביוזמת רבה של רוסיה הרב בערל לאזאר וארגון ‘מנוחה וישועה’. רגע השיא היה תפילתם הזכה והמרגשת מול פני הקודש באוהל הרבי